Potešme spoločne choré deti. Na konto dobročinnej akcie vďaka vám už pribudlo:
279.25
0komentárov

„Za niekoľko rokov chceme byť jednotkou v on-line predaji nábytku,“

plánuje Jiří Juřica, spolumajiteľ firmy EXITERIA s.r.o. Zoznámte sa s firmou, ktorá dnes vďaka svojim jedinečným poskytovaným službám patrí k najvýznamnejším prevádzkovateľom internetových e-shopov s nábytkom a bytovými doplnkami.
Vydané: 19.02.2014 ▪ Autor: ▪ Prečítané: 1459x

Internetové obchody spoločnosti EXITERIA s.r.o. dlhodobo zaujímajú čelné postavenie medzi on-line predajcami nábytku a bytových doplnkov v Čechách i na Slovensku. Aké má firma budúce ciele a čo chce na nábytkárskom trhu dosiahnuť, to sa dozviete od jej zakladateľa a spolumajiteľa Jiřího Jurica.

Ako ste sa zoznámili s vaším spoločníkom a prečo ste sa rozhodli predávať práve nábytok?

„S pánom Urbánkom sa poznáme od desiatich rokov z rovnakej základnej školy. Počas rokov sa z nás stali kamaráti a neskôr aj spoluzakladatelia firmy EXITERIA. Pôvodne sme mali spolu v úmysle zastupovať na tuzemskom internetovom trhu spoločnosť Apple, spolupráca už bola aj dohodnutá, ale nakoniec nás odradila príliš nízka marža, akú by sme pri predaji jej produktov získavali.

K nábytku sme sa potom dostali cez človeka, ktorý postavil jednoduchý e-shop a jeho prostredníctvom predával výrobky z dreveného masívu od jedného veľkoobchodníka. Doménu, či skôr jej polotovar, sme od neho za niekoľko tisíc korún kúpili a začali sme sa jej venovať. A to pôvodne takým spôsobom, že sme len preposielali objednávky onomu veľkoobchodu, ale onedlho sme zistili, že naše predstavy sa trochu rozchádzajú. My sme chceli rozširovať sortiment a oslovovať zákazníkov zľavami alebo akciami, oni ale stále prešľapovali na mieste a nechceli sa pohnúť . Preto sme presvedčili výrobcov, ktorí im nábytok dodávali, že priamo cez nás ho predajú oveľa viac a lepšie, a tak vznikol e-shop MT-nabytek.cz. Dnes odoberáme tovar od 35 tuzemských i zahraničných výrobcov.“

Aká je vo vašom odbore konkurencia?

„Patríme do prvej desiatky internetových obchodníkov s nábytkom v Čechách a na Slovensku a konkurentov na nábytkárskom trhu máme pomerne dosť. Okrem on-line predajcov sú to nadnárodné reťazce i menšie kamenné obchody, pričom mnohé z nich májú v prevádzke predajňu aj e-shop. My ale na rozdiel od iných nepresvedčujeme zákazníkov prázdnymi heslami o tom, ako sme najlacnejší, najspoľahlivejší a najúžasnejší, ale zaručujeme im pohodlný nákup v prehľadnom e-shope s maximom informácií a príjemným nákupným prostredím.“

Prezradíte, ktorými zbraňami svojich konkurentov zabíjate?

„Ako som už povedal, je to nákup v modernom on-line obchode, u nás navyše podporený jedinečným klientskym servisom, začínajúcim na telefonickej infolinke a končiacim dodávkou objednaného tovaru vlastnou autodopravou až do domu. Našou veľkou devízou je tiež možnosť priobjednania výnosu a montáže nábytku priamo na určenom mieste, a to kdekoľvek od Ašu až po Košice. Vďaka tomu, že máme celú cestu tovar od výrobcu, cez sklad až po vlastnú dopravu k zákazníkovi vo svojich rukách, sme časovo oveľa pružnejší a minimalizujeme riziko poškodenia nákupu pri jeho prehadzovaní medzi niekoľkými prepravcami.

Podľa údajov z nákupného portálu Heureka.cz dodávame nábytok priemerne za 7,2 dňa, čo s prihliadnutím na to, že ponúkame päť tisíc produktov a absolútnu väčšinu z nich máme k dispozícii v niekoľkých farebných a rozmerových variantoch, znamená absolútne špičkový a bezkonkurenčný čas.“

Chystáte nejaké novinky pre vylepšenie vašej pozície na trhu?

„Tento rok sa venujeme predovšetkým zmene podoby nášho kľúčového e-shopu MT-nabytek.cz. Vďaka ,faceliftu' stránok sa zákazníci pri nákupe oveľa lepšie zorientujú, detailnejšie si prehliadnu ponuku a v neposlednom rade dostanú viac priestoru pre vyjadrenie svojho názoru na zakúpený tovar a naše služby. Toto nové prostredie pripravujeme v spolupráci s renomovanými odborníkmi v oblasti on-line predaja akou sú Zdeněk Dvořák, Marek Prokop alebo Pavel Ungr. Samotný e-shop potom podporujeme vlastným blogom, v ktorom čitatelia nájdu súťaže, ankety, novinky, rady, inšpirácie a ďalšie užitočné informácie zo sveta nábytku a interiérov.

Aj tento web, z ktorého postupne vznikne veľký portál o bývaní, je tým, čo nás odlišuje od ostatných. Vzhľadom k tomu, že sa dnes popri kvalite tlačí predovšetkým na čo najkratší čas dodávky, je povestnou výkladnou skriňou našej spoločnosti už vyššie spomínaná vlastná autodoprava, ktorá nás posúva pred konkurenciu a sme na ňu právom pyšní. Rovnako ako ostatné služby ju neustále zdokonaľujeme a rozširujeme flotilu vozidiel, naše sklady už teraz fungujú 24 hodín denne a po dohovore so zákazníkom môžeme prísť aj v sobotu alebo v nedeľu. Vďaka zrýchľovaniu pohybu tovaru sme schopní dosahovať v pravde revolučných časov od prvotnej objednávky po jeho doručenie a hodláme v tom pokračovať.“

Aké sú ciele vašej spoločnosti, čoho mienite v nábytkárskom odvetví dosiahnuť?

„Máme v úmysle stať sa v horizonte piatich rokov absolútnou jednotkou v on-line predaji nábytku v strednej, východnej a južnej Európe. V našom hľadáčiku sú trhy v Česku, Slovensku, Maďarsku, Slovinsku, Chorvátsku a Rakúsku, pričom v prvých dvoch menovaných štátoch už úspešne pôsobíme a v polovici roka 2014 chystáme vstup do Maďarska. Ďalšie krajiny potom budú nasledovať. Cesta k nášmu cieľu bude dlhá a nejednoduchá, ale rozhodne nie nemožná.“

Zdieľajte tento článok 0x 0x 0x
0x

MT-nábytok.sk

MT-nábytok.sk na sociálnych sieťach:
Oznámte ostatným čitateľom váš názor / Počet príspevkov: 0
Nadpis:
  Vaše meno:

Prečítajte si tiež ↓

Viete, čo je HTML, CSS alebo responzivita? Prezradí vám to kóder webových stránok David Prudil

Viete, čo je HTML, CSS alebo responzivita? Prezradí vám to kóder webových stránok David Prudil

Vydané: 09.02.2015 ▪ Autor: Martin KulhánekNáš tím ▪ Prečítané: 882x

Ako dostala svoju podobu webstránka, na ktorú pozeráte? Všetky grafické prvky niekto musel najprv previesť do kódov, zrozumiteľných internetovým prehliadačom. Prečítajte si v rozhovore s Davidom Prudilom, čo kodérska práca obnáša.

Celý článok
Čo je to linkbuilding? Alebo affiliate program? Čítajte rozhovor so Zdeňkom Dvořákom

Čo je to linkbuilding? Alebo affiliate program? Čítajte rozhovor so Zdeňkom Dvořákom

Vydané: 22.01.2015 ▪ Autor: Martin KulhánekNáš tím ▪ Prečítané: 716x

Tiež vám tieto slová znejú ako z iného sveta? Pritom sa za nimi neskrýva nič iné ako nástroj pre podporu predaja. Linkbuilder spoločnosti Exiteria, Zdeněk Dvořák, vám prezradí, ako fungujú a ako si vďaka nim môžete aj privyrobiť.

Celý článok
Najradšej popisujem počas dňa rôznorodý nábytok, produkty jednej kolekcie sú náročnejšie

Najradšej popisujem počas dňa rôznorodý nábytok, produkty jednej kolekcie sú náročnejšie

Vydané: 16.12.2014 ▪ Autor: Jiří MacíkNáš tím ▪ Prečítané: 785x

hodnotí Monika Šenková, ktorá je textárkou na webových stránkach internetových obchodov s nábytkom pod hlavičkou firmy Exiteria s.r.o. Páči sa jej prírodný materiály a dekóry. Akému štýlu bývania dáva prednosť?

Celý článok